ΟικονομίαΣημαντικά

Δημιουργία υδατοδρομίου στην Καβάλα

Μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται να εκδοθεί η αδειοδότηση

Πασχαλίδης Πρότυπες Κατασκευές
Είναι γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια η επιβατική κίνηση του κεντρικού λιμένα της Καβάλας, “Απόστολος Παύλος”, παρουσιάζει αυξητική τάση. Η τάση αυτή επιβεβαιώνεται σχεδόν καθημερινά από την ιδιαίτερα αυξητική τάση που παρουσιάζει η ζήτηση θέσεων ελλιμενισμού σκαφών αναψυχής, μετά την λειτουργία των πλωτών εγκαταστάσεων, όπως και οι προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων μέχρι και το 2016.

 

Παρ’ όλα αυτά η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας συνεχίζει να προωθεί σχέδια που θα αυξήσουν ακόμη περισσότερο την επισκεψιμότητα. Ένα από αυτά τα σχέδια είναι η δημιουργία υδατοδρομίου. Πρόκειται για ένα φιλόδοξο εγχείρημα, το οποίο όμως δεν αποκλείεται να αντιμετωπίσει στο προσεχές μέλλον αντικειμενικές δυσκολίες.

 

Το kavalapoint, επικοινώνησε με τον Πρόεδρο του ΟΛΚ, Χρήστο Ηλιάδη, ο οποίος δήλωσε: “Το συγκεκριμένο θέμα έχει προχωρήσει σημαντικά. Έχουμε αποστείλει στο αρμόδιο υπουργείο τον πλήρη τεχνικό φάκελο, ενώ παράλληλα βρισκόμαστε στη διαγωνιστική διαδικασία για την προμήθεια μία μαγνητικής πύλης και ενός μηχανήματος X-RAY (σ.σ. Ειδικό μηχάνημα ελέγχου). Η διαδικασία της αδειοδότησης προχωράει κανονικά. Θεωρώ ότι σε λίγους μήνες θα έχουμε στα χέρια μας την αδειοδότηση του υδατοδρομείου Καβάλας”.

 

Σύμφωνα με τον Χρήστο Ηλιάδη, αμέσως μετά την απόκτηση της σχετικής άδειας ο οργανισμός θα προχωρήσει στην προκύρηξη διαγωνισμού που θα αφορά την χρήση και λειτουργία του υδατοδρομείου. “Αυτά που σας λέω θα γίνουν. Το ζητούμενο όμως είναι να δούμε υδροπλάνα. Να έχουμε δηλαδή μία ικανοποιητική επισκεψιμότητα. Αυτό είναι ένα στοίχημα και μία πρόκληση που πρέπει να κερδιθεί. Είναι απαραίτητη η ύπαρξη ενός δικτύου αδειοδοτημένων υδατοδρομείων, στο οποίο θα ενταχθούμε και εμείς για να εξασφαλίσουμε την επισκεψιμότητα. Απ’ όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω πλήρη τεχνικό φάκελο έχουμε καταθέσει εμείς και ο λιμένας Θεσσαλονίκης. Αυτό δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστο. Φυσικά αναφέρομαι μόνο στα λιμάνια της Β. Ελλάδος. Είναι δεδομένο ότι αυτή την διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί και από άλλα λιμάνια της Β. Ελλάδος, γιατί αν μείνουμε στο τέλος μόνο εμείς και η Θεσσαλονίκη, καταλαβαίνετε ότι είναι πολύ δύσκολο να δούμε επαρκή αριθμό υδροπλάνων στο λιμάνι μας”, τόνισε ο Πρόεδρος του ΟΛΚ.



Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Accept privacy policy

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Close