Πολιτισμός
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΔΗΜΟΥ ΝΕΣΤΟΥ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΤΟΙΜΗ Η ΝΕΑ ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ – ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΣΤΙΣ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ- ‘’ΡΑΟΥΣ’’ ΤΩΝ ΡΕΠΠΑ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Πυρετωδώς προετοιμάζεται το θεατρικό εργαστήρι της Αναπτυξιακής του Δήμου Νέστου προκειμένου να παρουσιάσει τη νέα του θεατρική δουλειά ύστερα από την περσινή επιτυχία του ‘’Σεσουάρ για δολοφόνους, στις αρχές του Δεκέμβρη στο Δημοτικό Θέατρο Χρυσούπολης. Πρόκειται για τη νέα μεγάλη κωμωδία των Ρέππα –Παπαθανασίου ‘’Ράους’’ σε σκηνοθεσία του Γιώργου Τσομπανόπουλου , καλλιτεχνικού διευθυντή της Αναπτυξιακής, η οποία θα παρουσιαστεί στις 8 ,9 ,15 και 16 Δεκεμβρίου στις 8 το βράδυ. Εισιτήρια θα προπωλούνται με επιλογή από τους θεατές των θέσεων που θα καθίσουν , από τις 29 Δεκεμβρίου 2018 , 9-1 το μεσημέρι στο Μουσείο Ιστορίας στη Χρυσούπολη.
«Ράους»: Η πάλη των τάξεων, ένας οίκος ανοχής και ο έλεγχος της τρόικας θα παρελάσουν από την σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Χρυσούπολης στο νέο θεατρικό πόνημα του Θεατρικού εργαστηρίου. Πρόκειται για ένα κείμενο που αφουγκράζεται τα σημεία των καιρών. Άλλη μία σύγχρονη κωμωδία με πολιτική διάσταση από το συγγραφικό δίδυμο. Είναι η ιστορία χαρακτηριστικών νεοελλήνων που προσπαθούν με χίλιους τρόπους να εξαπατήσουν το δημόσιο για να αποσπάσουν εύκολο χρήμα.
Η υπόθεση ξεκινά από τη στιγμή που τρεις τυπικοί μικροαστοί, ένας υπάλληλος του Υπουργείου Συγκοινωνιών , μια προϊσταμένη νοσοκόμα και μία φαρμακοποιός κληρονομούν εξ αδιαιρέτου ένα νεοκλασικό στο κέντρο της Αθήνας. Ένα υπέροχο κτίριο με ιστορία – σε αυτό κάποτε είχε μείνει ο ποιητής Άγγελος Σικελιανός. Η πρώτη έκπληξη που περιμένει τους τρεις κληρονόμους είναι ότι στο εν λόγω κτίριο στεγάζεται ένας οίκος ανοχής στον οποίο δουλεύουν δυο πόρνες, μια Ελληνίδα και μια Ρωσίδα , ένας υπάλληλος επί της υποδοχής και ένας νταβατζής.
Οι τρεις μικροαστοί κληρονόμοι κατ’ αρχήν σοκάρονται από το είδος της επιχείρησης, που στεγάζεται στην ιδιοκτησία τους αλλά γρήγορα ξεπερνούν το σοκ και συνεργάζονται με μεγάλη ευκολία με τον κόσμο της πληρωμένης ηδονής. Και όχι μόνο συνεργάζονται, αλλά πρωτοστατούν με πολύ πρωτότυπες ιδέες για τη βελτίωση των εισοδημάτων της επιχείρησης. Και το πιο μεγάλο κόλπο που κάνουν είναι το εξής: εκμεταλλευόμενοι το όνομα του Άγγελου Σικελιανού ιδρύουν ένα ψεύτικο πολιτιστικό σύλλογο και παίρνουν επιδότηση από τα ευρωπαϊκά προγράμματα. Τα πράματα όμως περιπλέκονται επικίνδυνα όταν μετά την έλευση της Τρόικας στην Ελλάδα ελέγχονται από το Υπουργείο όλοι οι σύλλογοι που έχουν επιδοτηθεί. Τι θα κάνουν όταν έρθει να τους ελέγξει η αυστηρή Γερμανίδα επίτροπος; Πώς θα παρουσιάσουν τον οίκο ανοχής σαν πολιτιστικό κέντρο;