ΚοινωνικάΠρωτοσέλιδα

Προβολή της Καβάλας για την προώθηση της κρουαζιέρας

Πασχαλίδης Πρότυπες Κατασκευές

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στο πλαίσιο της ευρύτερης προβολής της Καβάλας, ως τουριστικού προορισμού, μέσω εκπροσώπησης στα κέντρα αποφάσεων, συνεχίστηκε με τον ίδιο δυναμικό τρόπο και η παρουσίασή του στην τελευταία μεγάλη ευρωπαϊκή έκθεση/συνέδριο κρουαζιέρας «Sea Trade Med» που πραγματοποιήθηκε στη Μάλαγα της Ισπανίας.

Πριν και κατά την διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν ειδικές συναντήσεις με εταιρείες κρουαζιέρας αναδεικνύοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού αλλά και την εξαιρετική συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Καβάλα (Δήμος Καβάλας μέσω της «Δημωφέλεια»,  Επιμελητήριο Καβάλας και Οργανισμός Λιμένα Καβάλας)

Στο πλαίσιο του συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την έκθεση, προβλήθηκαν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προορισμού καθώς ο ειδικός συνεργάτης Ιωάννης Μπρας από την εξειδικευμένη εταιρεία ανάπτυξης κρουαζιέρας «Five Senses Consulting» και Seatrade Ambassador, συμμετείχε ως συντονιστής τριών ενοτήτων με θέμα τη σύνδεση του προορισμού με την κρουαζιέρα, αλλά και τα επόμενα βήματα για τη βιώσιμη ανάπτυξη του κλάδου.

Ως αποτέλεσμα της πολύ επιτυχημένης παρουσίας στελεχών του κλάδου στην έκθεση και μετά από πρόσκληση που απεύθυναν οι τρείς φορείς, οργανώθηκε ειδικό ταξίδι εξοικείωσης (Fam trip) για την Sea Dream Cruises και τον Emilio Freeman, Vice President, Itineraries & Destinations at Sea Dream Yacht Club.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε περιήγηση στα σημεία ενδιαφέροντος της πόλης και του προορισμού και παρουσιάστηκαν οι δυνατότητες για την επέκταση της τουριστικής σεζόν.

Να σημειωθεί ότι αυτή ήταν η τρίτη κατά σειρά επίσκεψη από εταιρείες κρουαζιέρας στην Καβάλα τους τελευταίους 15 μήνες.

Ο δήμαρχος Καβάλας Θεόδωρος Μουριάδης, στο πλαίσιο του ταξιδιού εξοικείωσης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η Καβάλα ως προορισμός έχει μεγάλες δυνατότητες να προσφέρει εξαιρετικές εμπειρίες σε όλους τους επισκέπτες και μαζί με όλους τους φορείς εργαζόμαστε για το καλύτερο αποτέλεσμα. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι για τα 36 πλοία που θα έρθουν φέτος και είναι δεδομένη η αύξηση του συνολικού αριθμού αφίξεων κρουαζιερόπλοιων σε σχέση με την περσινή χρονιά. Το επόμενο διάστημα και σε συνεργασία με τους φορείς θα αναδείξουμε ακόμα περισσότερο τον προορισμό σε όλους τους επισκέπτες, μέσω μιας δράσης έξυπνης πληροφόρησης που στόχο θα έχει την καλύτερη σύνδεση του επισκέπτη με τα τοπικά χαρακτηριστικά».

Η διευθύνουσα σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Καβάλας, Άννυ Θυσιάδου  τοποθετήθηκε ως εξής: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τη φετινή ανοδική πορεία που είναι αποτέλεσμα της συστηματικής δουλειάς που συνεχίζει να γίνεται. Οι τεχνικές βελτιώσεις στο λιμάνι, που ολοκληρώνονται τους επόμενους μήνες, θα βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την εξυπηρέτηση όλων των επισκεπτών και είμαστε χαρούμενοι που το τελευταίο πλοίο για φέτος θα το έχουμε στις 15 Νοεμβρίου επεκτείνοντας έτσι, έμπρακτα, την τουριστική μας σεζόν».

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας, Μάρκος Δέμπας με τη σειρά του δήλωσε: «Το Επιμελητήριο Καβάλας εκπροσωπώντας πάνω από 11.000 επιχειρήσεις συμμετέχει ενεργά σε όλες τις δράσεις για την ανάδειξη της Καβάλας, ως προορισμού. Μαζί με τον ΟΛΚ και τη «Δημωφέλεια» προχωρούμε και αναδεικνύουμε τη, βάσει στρατηγικού σχεδίου, συνεργασία μας στις εταιρείες κρουαζιέρας που εκτιμούν τέτοιου είδους ενέργειες. Αυτό ακριβώς κάναμε και κατά τη διάρκεια της έκθεσης «Sea trade Med», καθώς και των ταξιδιών εξοικείωσης που πραγματοποιήθηκαν. Οι προτάσεις μας για την περαιτέρω διεύρυνση του προϊόντος μας αλλά και την καλύτερη σύνδεσή του με την τοπική οικονομία είναι δεδομένες και συνεχώς εμπλουτιζόμενες».

Ο πρόεδρος της «Δημωφέλεια», Παναγιώτης Αγγελίδης, ανέφερε σχετικά: «Με χαρά υποδεχτήκαμε στην περιοχή μας τον Emilio Freeman, Vice President, Itineraries & Destinations at Sea Dream Yacht Club. Η κάθε εταιρεία μικρή ή μεγάλη έχει να προσφέρει άμεσα και έμμεσα θετικά αποτελέσματα στον προορισμό. Η πρόσφατη Μέτρηση Απόδοσης του Προορισμού Καβάλα (ΜΑΠΚ), που θα παρουσιαστεί σύντομα, αναδεικνύει τα δυνατά μας σημεία αλλά και τους τομείς που χρειαζόμαστε βελτιώσεις καθώς και τις κατάλληλες κινήσεις για να τις πετύχουμε. Εργαζόμαστε με τεχνικές, εργαλεία και ειδικούς του χώρου έτσι ώστε να συνδέσουμε καλύτερα τα ιδιαίτερα τοπικά μας χαρακτηριστικά (Ιστορία – Πολιτισμός – Γαστρονομία) με το παραγόμενο αποτέλεσμα για τον προορισμό μας».

Ετικέτες


Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Accept privacy policy

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Close