Ένας χρόνος περίπου πέρασε από τη στιγμή που ανακοινώθηκε με τυμπανουκρουσίες η λειτουργία shop in shop της Eurobank στο γραφείο των ΕΛΤΑ στις Κρηνίδες.
Το ότι δεν υλοποιήθηκε ποτέ αυτή η υπόσχεση είναι το λιγότερο, διότι το κατάστημα ΕΛΤΑ των Κρηνίδων είχε περισσότερη ανάγκη από έναν ακόμη ταχυδρομικό υπάλληλο, ένα δεύτερο ταμείο, για να εξυπηρετεί τον κόσμο που αυξήθηκε μετά το κλείσιμο του υποκαταστήματος της τράπεζας Πειραιώς.
Τη δεδομένη περίοδο οι ελάχιστοι υπάλληλοι που έμειναν, προσπαθούν να εξυπηρετήσουν έναν πολύ μεγάλο αριθμό κόσμου που δημιουργεί ουρά έξω από το κατάστημα.
Το αίτημα για ενίσχυση του καταστήματος με υπάλληλο είναι γνωστό στην κεντρική διεύθυνση των ΕΛΤΑ αλλά αντί να σκύψουν οι αρμόδιοι πάνω σε αυτό το πρόβλημα, περικόπτουν θέσεις εργασίας.
Τα νέα δεν είναι καθόλου ευχάριστα και φυσικά λειτουργούν εις βάρος της ποιότητας παροχής υπηρεσιών προς τον κόσμο.
Ήδη υπάρχουν περικοπές σε δρομολόγια και παρά την ανάγκη πρόσληψης κι άλλων υπαλλήλων, στα «χαρτιά» φαίνεται ότι περισσεύουν και θέσεις!
Το ερώτημα που τίθεται, με δεδομένη την πραγματικότητα, είναι τί θέλει να πετύχει η διοίκηση των ΕΛΤΑ όταν σε μια τέτοια ζοφερή κατάσταση προσπαθεί να «ξεζουμίσει» τις αντοχές των λιγοστών υπαλλήλων που έμειναν αλλά και του κόσμου που διαμαρτύρεται για την αναμονή στη σειρά.
Να σημειώσουμε εδώ ότι σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν, τα ΕΛΤΑ προωθούν την εθελούσια έξοδο 2000 περίπου υπαλλήλων τους ενώ αυξάνονται οι φήμες ότι προετοιμάζεται η είσοδος ιδιωτικών κεφαλαίων και η προοπτική να περάσουν τα ΕΛΤΑ σε ιδιώτες.
Πως αλλιώς μπορεί κάποιος να εξηγήσει το γεγονός ότι φορτώνει με περίσσια εργασία τους υπάρχοντες υπαλλήλους, προσθέτει υπηρεσίες και αρνείται να ακούσει τις διαμαρτυρίες του κόσμου;
Μιχάλης Κουμρίδης