ΚοινωνικάΠρωτοσέλιδα

Η Καβάλα στο επίκεντρο της γερμανικής αγοράς για τουρισμό 12 μήνες τον χρόνο

Ιδιαίτερα επιτυχημένη η θεματική εκδήλωση B2B στο Βερολίνο στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού «ΙΤΒ»

Πασχαλίδης Πρότυπες Κατασκευές

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με στόχο την αύξηση της τουριστικής εξωστρέφειας του Δήμου Καβάλας και τη διεύρυνση της επισκεψιμότητας από αγορές – στόχους της κεντρικής Ευρώπης, ο Δήμος Καβάλας και η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας «Δημωφέλεια» συμμετείχαν, μέσω ειδικά σχεδιασμένων δράσεων προβολής, στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «ΙΤΒ» που πραγματοποιήθηκε το διάστημα 7-9 Μαρτίου 2023 στο Βερολίνο.

Η συμμετοχή αυτή εγγράφεται στο πλαίσιο του εμπλουτισμένου σχεδίου τουριστικής προβολής της Επιχείρησης και επικεντρώθηκε στην παρουσίαση των πολλαπλών δυνατοτήτων που προσφέρει η Καβάλα, ως προορισμός, για ολιγοήμερες αλλά και πολυήμερες διακοπές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, στο ευρύ και εξειδικευμένο κοινό της έκθεσης.

Πιο συγκεκριμένα, η «Δημωφέλεια» επιδιώκοντας σταθερά και με συνέπεια την καλύτερη δυνατή προβολή του τουριστικού προϊόντος της Καβάλας, συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία σε δράση δικτύωσης (διενέργεια επαφών B2B) που πραγματοποιήθηκε λίγο πριν την έναρξη της «ΙΤΒ».

Η δράση πραγματοποιήθηκε σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα του ξενοδοχείου Grand Hyatt στο κέντρο του Βερολίνου και συμμετείχαν σε αυτήν πάνω από 25 δημοσιογράφοι, travel bloggers, τουριστικοί πράκτορες και ταξιδιωτικά γραφεία.

Η ολιγομελής αποστολή, αποτελούμενη από τον πρόεδρο της Επιχείρησης, Παναγιώτη Αγγελίδη και τη διευθύντρια Πολιτιστικού Τουρισμού και Ανάπτυξης, Κυριακή Γανίτου, πραγματοποίησε ενδιαφέρουσες επαφές και συναντήσεις, μερικές εκ των οποίων με εκπροσώπους εξειδικευμένων και θεματικών τμημάτων της τουριστικής αγοράς (κυρίως για τις ειδικές – εναλλακτικές μορφές τουρισμού) διαπιστώνοντας με ικανοποίηση ότι η Καβάλα μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης για τους Γερμανούς επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Το βίντεο που επιμελήθηκε η «Δημωφέλεια» και στο οποίο παρουσιάζεται όλο το τουριστικό προϊόν της Καβάλας ( παραλίες, γαστρονομία, στοιχεία πολιτιστικού και θρησκευτικού τουρισμού, υπαίθριες δραστηριότητες κα.) κέρδισε τις εντυπώσεις και έφερε ένα βήμα πιο κοντά τους Γερμανούς συμμετέχοντες στη δράση B2Β, με μια περιοχή που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον γι’ αυτούς, όπως ο Δήμος Καβάλας.

Ως γνωστόν, η Γερμανία είναι μία από τις κορυφαίες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό, με μεγάλη δυναμική και σταθερή αύξηση των ροών μετά την πανδημία. Μεγάλο μέρος των τουριστικού ρεύματος της χώρας κατευθύνεται στη βόρεια Ελλάδα, με την Καβάλα να είναι σε θέση να προσελκύσει σημαντικό κοινό από τη συγκεκριμένη αγορά.

Ετικέτες


Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Accept privacy policy

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Close