1) τη δυνατότητα εξωδικαστικής παρέμβασης από Ενώσεις Καταναλωτών, Διαμεσολαβητές αλλά και θεσμικούς παράγοντες που παρέχουν δωρεάν υπηρεσίες, όπως ο Συνήγορος του Καταναλωτή και οι Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού. Θεσμικά εργαλεία που αποτελούν οδικούς χάρτες διαπραγμάτευσης ρύθμισης οφειλών είναι ο Κώδικας Δεοντολογίας των Τραπεζών (για φυσικά πρόσωπα με τραπεζικά δάνεια) και ο Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών (για επιχειρήσεις και χρέη προς το Δημόσιο, τα ασφ. ταμεία, τις τράπεζες και λοιπά χρέη) ο οποίος παρέχει ιδιαίτερα κίνητρα ρύθμισης δημοσίων και ασφαλιστικών οφειλών.
2)τη δυνατότητα επίτευξης προδικαστικού ή δικαστικού συμβιβασμού μέσω της ένταξης στον αναθεωρημένο Ν.Κατσέλη, τον Ν. Σταθάκη, το νομικό πλαίσιο που, με βάση τις ανάγκες διαβίωσης, παρέχει ολοκληρωμένες και αντικειμενικά προσδιορισμένες λύσεις ρύθμισης, απομείωσης ή και οριστικής διαγραφής οφειλών στο Δημόσιο, στα ασφαλιστικά ταμεία, στις Τράπεζες και σε άλλους ιδιώτες στους μη έχοντες επαρκή περιουσιακά στοιχεία αλλά και σε όσους επιθυμούν να προστατεύσουν την κύρια κατοικία τους.
Οι υπηρεσίες είναι δωρεάν και ανοικτές σε όλους τους πολίτες, δίνοντας προτεραιότητα σε όσους αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα (π.χ. προβλήματα υγείας, χρόνια ανεργία, κατασχέσεις κοκ). Επίσης δεν εξετάζονται οι λόγοι αδυναμίας αποπληρωμής των χρεών.
Το γραφείο στεγάζεται στο κτίριο της Περιφερειακής Διοίκησης του ΟΑΕΔ στο Περιγιάλι Καβάλας.