ΟικονομίαΠρωτοσέλιδα
Fuel Pass 2: Το εισοδηματικό όριο αυξάνεται στις 45.000 ευρώ- Η εξειδίκευση των ρυθμίσεων
«Επεκτείνεται η κάρτα Fuel pass 2 με διάρκεια τρεις μήνες (από την 1η Ιουλίου και ως 30 Σεπτεμβρίου) και αφορά περισσότερους δικαιούχους, συνολικά 3,1 εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων με εισόδημα ως 30.000, προσαυξημένο κατά 3.000 για κάθε μέλος του νοικοκυριού», ανήγγειλε ο υπουργός Οικονομικών. Με τη διεύρυνση των εισοδηματικών κριτηρίων συμπεριλαμβάνονται όσοι έχουν οικογενειακό εισόδημα έως και 45.000 ευρώ (καθαρό μετά την αφαίρεση των φόρων).
Με την χρήση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας το ποσό αυξάνεται και ανέρχεται στα 80 ευρώ σε ηπεριωτική περιοχή ενώ σε νησιωτική ανέρχεται στα 100 ευρώ από 55 που ίσχυε για το τρίμηνο.
Συνεπώς είναι 0, 44 λεπτά η επιδότηση σε ηπειρωτική περιοχή και αντιστοιχεί σε περίπου 600 χιλιόμετρα μηνιαίως. Η επιδότηση αυτή ρίχνει την τιμή της βενζίνης κάτω από τα 2 ευρώ, τόνισε ο κ. Σταϊκούρας και πρόσθεσε ότι το κόστος της παρέμβασης ανέρχεται σε 200 εκατομμύρια ευρώ.
Η επιδότηση για τους ιδιοκτήτες μοτοσικλετών ανέρχεται στα 60 ευρώ από τα 35 ευρώ που ίσχυε στο Fuel Pass 1.
Παράλληλα επισπεύδεται η επιστροφή φόρου για το αγροτικό πετρέλαιο. Η επιστροφή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης για το πετρέλαιο, το οποίο αγόρασαν το πρώτο εξάμηνο του 2022 θα γίνει αρχές Αυγούστου.
Αναφορικά με την επιδότηση του πετρελαίου- ντίζελ, διαμορφώνεται σε 0, 12 λεπτά το λίτρο και το τελικό όφελος -συνυπολογίζοντας και τον ΦΠΑ- θα ανέλθει στα 0,15 λεπτά το λίτρο. Το κόστος της παρέμβασης εκτιμάται στα 115 εκατομμύρια ευρώ.
Το συνολικό κόστος του πακέτου ενίσχυσης ανέρχεται σε 375 εκατομμύρια ευρώ με πόρους που προέρχονται από την καλύτερη εκτέλεση του προϋπολογισμού τον περασμένο μήνα, επεσήμανε ο Χρήστος Σταϊκούρας, πριν δώσει τον λόγο στον αναπληρωτή υπουργό Θεόδωρο Σκυκαλάκη και τον Γενικό Γραμματέα Δημοσιονομικής Πολιτικής Θάνο Πετραλιά.