ΚοινωνικάΠρωτοσέλιδα
Κρηνίδες: Εργασίες αποκατάστασης και συντήρησης πριν από την οριστική παραλαβή ενός προβληματικού έργου
Οι συζητήσεις για τις ευθύνες που υπάρχουν για ένα προβληματικό έργο, θα συνεχιστούν για πολύ καιρό. Η ουσία είναι ότι ένα καινούργιο έργο, χρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ, παρουσιάζει μια εικόνα που δεν τιμά κανέναν και δημιουργεί προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο των Κρηνίδων.
Οι μικροί κυβόλιθοι του δρόμου δεν φαίνεται να αντέχουν αλλά και δεν φαίνεται να αντέξουν, όσες εργασίες αποκατάστασης κι αν γίνουν. Άλλωστε ήδη έχουν πραγματοποιηθεί πολλά μπαλώματα τα οποία δεν άντεξαν.
Σύμφωνα με τον εργολάβο, το έργο κατασκευάστηκε σύμφωνα με την μελέτη η οποία προβλέπει αυτό το μέγεθος των κυβόλιθων ενώ το εντυπωσιακό είναι ότι ο συγκεκριμένος δρόμος είναι χαρακτηρισμένος ήπιας κυκλοφορίας (δηλαδή απαγορεύονται βαρά οχήματα), τη στιγμή μάλιστα που υπάρχει πρατήριο υγρών καυσίμων στο σημείο εκείνο και ο παράλληλος δρόμος λειτουργεί ως πεζόδρομος!
Σύμφωνα με την Τεχνική Υπηρεσία του δήμου Καβάλας δεν μπορούν να γίνουν μετατροπές στην αρχική μελέτη διότι πρόκειται για έργο χρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ και θα πρέπει για ορισμένα χρόνια να μην πραγματοποιηθεί καμιά αλλαγή.
Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούν, όπως μας είπαν, να αντικατασταθούν οι κυβόλιθοι με άσφαλτο ή κάποιο άλλο υλικό διότι πρέπει να εφαρμοστεί ακριβώς η αρχική χρηματοδοτούμενη μελέτη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σε λίγες ημέρες ο εργολάβος θα προχωρήσει σε επιδιορθώσεις του δρόμου (στα σημεία που χάλασε). Σύμφωνα με την τεχνική Υπηρεσία του δήμου Καβάλας το έργο θα παραληφθεί μόνο εάν είναι άρτιο και σύμφωνο με την αρχική μελέτη.
Εκτός όμως από τον λιθόστρωτο δρόμο υπάρχουν ήδη πολλές φθορές στο σύνολο του έργου(σπασμένα κολονάκια κλπ).
Απομένει να δούμε τι εννοούν όταν λένε «αποκατάσταση» του δρόμου και φυσικά εάν αντέξει στο χρόνο. Με τα δεδομένα που υπάρχουν μέχρι αυτή τη στιγμή, φαίνεται ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και ελάχιστοι πιστεύουν ότι το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά.
Μιχάλης Κουμρίδης