ΟικονομίαΠρωτοσέλιδα

Η ΠΑΜΘ απευθύνει Ανοικτή Πρόσκληση στους Φορείς και τους Επαγγελματίες Τουρισμού

Πασχαλίδης Πρότυπες Κατασκευές
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης από την 1η Ιουλίου του 2020 συμμετέχει ως επικεφαλής εταίρος στο έργο με τίτλο «Smart Marketing Strategies for Tourism in the Cross-Border Area (Έξυπνες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό στη Διασυνοριακή Περιοχή) με Ακρωνύμιο ‘SMS-CBA’, το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος Συνεργασίας INTERREG V-A “Ελλάδα – Βουλγαρία 2014-2020” εντασσόμενο στον Άξονα Προτεραιότητας 2.

Το Τελικό Συνέδριο του έργου θα διεξαχθεί στην Καβάλα  στο κτήριο του Διοικητηρίου (αίθουσα συνεδριάσεων Ν. Μάρτη) την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2023 και ώρα 11:00 π.μ. όπου θα πραγματοποιηθεί και η παρουσίαση των ηλεκτρονικών πακέτων εκμάθησης εργαλείων του έργου (e-classes). Στο πλαίσιο αυτό η ΠΑΜΘ απευθύνει Ανοικτή Πρόσκληση στους Φορείς και τους Επαγγελματίες Τουρισμού.

Το έργο συνδυάζει τον τουρισμό με τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών, εστιάζοντας στην προώθηση των φυσικών πόρων της διασυνοριακής περιοχής της Ελλάδας και της Βουλγαρίας μέσω ενός ενημερωμένου, επαγγελματικά σχεδιασμένου και εκτελεσμένου σχεδίου μάρκετινγκ και εκστρατείας.

Το Εταιρικό σχήμα του έργου αποτελείται από τους κάτωθι φορείς:

  • Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (επικεφαλής εταίρος του έργου)
  • Σύνδεσμος Ξενοδόχων Θράκης
  • Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου, Ερευνητικό Κέντρο Καινοτομίας «ΑΘΗΝΑ»
  • Περιφερειακή Διοίκηση Χάσκοβο (Βουλγαρία)
  • Περιφερειακή Διοίκηση Κάρτζαλι (Βουλγαρία)
  • Περιφερειακή Διοίκηση Σμόλιαν (Βουλγαρία)
  • Περιφερειακός Τουριστικός Οργανισμός «Rodopi» (Σμόλιαν – Βουλγαρία)

Ο γενικότερος στόχος του έργου SMS-CBA είναι ο συστηματικός σχεδιασμός και η οργάνωση της έξυπνης προώθησης της διασυνοριακής περιοχής ως προορισμού φυσικής κληρονομιάς. Αναλυτικότερα, το έργο στοχεύει:

  1. Στην καθιέρωση και παρουσίαση του προορισμού ως εμπορεύσιμο προϊόν.
  2. Στην αξιοποίηση των φυσικών πόρων της περιοχής
  3. Στη συμμετοχή του επισκέπτη στην προώθηση συγκεκριμένων πόρων.
  4. Στη δημιουργία δεσμών με την κοινότητα των τουριστικών επιχειρήσεων και τη μεγιστοποίηση της προώθησής τους.
  5. Στην ενίσχυση της αξιοποίησης της περιοχής με τη συμμετοχή εθελοντών και νέων.
  6. Στην ενίσχυση της προώθησης της περιοχής σε τοπικό και υπερτοπικό επίπεδο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Ετικέτες


Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Accept privacy policy

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Close