ΠολιτικήΠρωτοσέλιδα
2,1 εκ. ευρώ από την Περιφέρεια για την τουριστική προβολή της ΑΜΘ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Υπογράφηκε από τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστο Μέτιο η σύμβαση για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και φιλόδοξα έργα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας ΑΜΘ.Πρόκειται για το έργο «Ενέργειες προώθησης τουριστικού προϊόντος Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης», προϋπολογισμού 2,1 εκ. €, το οποίο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.
Το έργο σχεδιάστηκε στη βάση έξι αξόνων, έξι ειδών τουρισμού τα οποία η Διοίκηση της Περιφέρειας επιδιώκει να αναδείξει:
• Ο φυσιολατρικός τουρισμός
• Ο παραθαλάσσιος τουρισμός
• Ο πολιτιστικός τουρισμός
• Ο θρησκευτικός τουρισμός
• Ο γαστρονομικός και οινικός τουρισμός
• Ο τουρισμός πόλεων
Στη βάση των έξι αυτών ειδών τουρισμού, θα υλοποιηθούν σύγχρονες δράσεις προβολής και δικτύωσης, οι οποίες σχεδιάστηκαν μετά από διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς. Αναλυτικά το έργο περιλαμβάνει:
• Την τουριστική φωτογράφηση του συνόλου της περιοχής
• Την παραγωγή γενικών και θεματικών video προώθησης καθώς και τηλεοπτικών σποτ
• Την επιλογή και προμήθεια διαφημιστικών και προωθητικών δώρων που θα απευθύνονται σε επαγγελματίες του τουρισμού και σε επισήμους προσκεκλημένους
• Την κατασκευή και εγκατάσταση προωθητικών τουριστικών panel σε επιλεγμένα αεροδρόμια της χώρας
• Τη δημιουργία πολυτελούς αναμνηστικού λευκώματος
• Τουριστικές καταχωρήσεις σε έντυπα ΜΜΕ (offline διαφήμιση)
• Ηλεκτρονική καμπάνια στο internet, στα κυριότερα social media καθώς και σε εξειδικευμένους τουριστικούς διαδικτυακούς τόπους (online διαφήμιση)
• Ειδικές δράσεις προβολής εντός και εκτός Ελλάδας
• Το σχεδιασμό και την παραγωγή έντυπου πολυσέλιδου οδηγού ο οποίος θα απευθύνεται σε επαγγελματίες του τουρισμού
• Τη συμμετοχή σε B2B Workshops και σε εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
• Την οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και φιλοξενίας (fam & press trips) με αποδέκτες επαγγελματίες του τουρισμού και διαμορφωτές κοινής γνώμης
• Την κατασκευή ψηφιακών εφαρμογών για διάφορες πλατφόρμες (πχ internet, εφαρμογές για κινητές συσκευές, virtual tours κλπ)
• Την παραγωγή γενικού εντύπου τουριστικής προβολής μαζικής διανομής
• Τη διενέργεια ερευνών με στόχο την αξιοποίηση των τουριστικών δεδομένων της περιοχής
Οι στόχοι που έθεσε η Διοίκηση της Περιφέρειας στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση των συγκεκριμένων δράσεων είναι οι εξής:
• Η προώθηση της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως ενιαίου και αναγνωρίσιμου προορισμού τεσσάρων εποχών
• Η επέκταση της τουριστικής περιόδου
• Η αύξηση του αριθμού και της ποιότητας των επισκεπτών
• Η διείσδυση τόσο στις ώριμες όσο και στις νέες και ανερχόμενες τουριστικές αγορές
Με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης του έργου, ο κ. Μέτιος πραγματοποίησε σύσκεψη στην έδρα της Περιφέρειας με τον εντεταλμένο Περιφερειακό Σύμβουλο Τουρισμού κ. Θανάση Τσώνη και τον υπεύθυνο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας κ. Γιώργο Σγούρο.